JFolder: :files: Η διαδρομή δεν καταλήγει σε φάκελο. Διαδρομή: [ROOT]/images/stories/galleries/2012/ekdromi2.12.12

Την Κυριακή 2 του Δεκέμβρη 2012 πραγματοποιήσαμε την εκδρομή μας στον Ελικώνα. Ξεκινήσαμε στις 7.15 από τη Νίκαια και, αφού πήραμε την Εθνική οδό, κατευθυνθήκαμε προς τη Θήβα. Κάναμε  μια στάση για καφεδάκι στον Ορχομενό και ύστερα φύγαμε για Αλίαρτο και Αγία Άννα. Εδώ μας περίμενε μας περίμενε ο οδηγός μας, μέλος του ορειβατικού Συλλόγου Κυριακίου. Παρέλαβε την πρώτη ομάδα με 22 πεζοπόρους και ξεκινήσαμε την ανάβαση στον Ελικώνα στο μονοπάτι 22 μέχρι την κορυφή της Παλαιοβούνας . Η πορεία ήταν στην αρχή και στο τέλος μέσα σε έλατα αλλά κοντά  στην κορυφή ήταν γυμνό και είχε ομίχλη και πολύ αέρα. Μια δύσκολη διαδρομή με υψομετρική διαφορά 900 μ. σε κακοτράχαλα μονοπάτια.

Η βροχή,  ο δυνατός αέρας και η μικρή ορατότητα λόγω ομίχλης έκαναν πιο δύσκολη την ανάβαση στη κορυφή απ΄ όπου αρχίσαμε την κατάβαση και καταλήξαμε στην Αρβανίτσα με πολλές δυσκολίες λίγο πριν νυχτώσει.

Η δεύτερη ομάδα με τους υπόλοιπους πεζοπόρους έκαναν μια  πορεία μέσα στο δάσος από έλατα από την Αρβανίτσα μέχρι το χωριό  Ελικώνα.  Η Αρβανίτσα , περίπου 5 χλμ. έξω από το Κυριάκι,  όμορφος χώρος με έλατα και αρκετό γκαζόν, βρύσες με παγωμένο νερό , υπαίθριες ψησταριές και παγκάκια με ξύλινους πάγκους προσφέρεται σαν χώρος αναψυχής για καλοκαιρινές και χειμερινές εξορμήσεις και πικ – νικ. Η βροχή όμως που έπεσε και εδώ για λίγο, δυσκόλεψε και αυτή την ομάδα και τελικά μετά από 3 ώρες διαδρομή έφτασαν στο χωριό  Ελικώνα.

Οι υπόλοιποι επισκέφθηκαν  τα όμορφα χωριά Αγία ΄Αννα ( Κούκουρα) και Ελικώνα (Ζερίκι). Στις ταβέρνες  του χωριού  γευματίσαμε όλοι  και  αφού ξεκουραστήκαμε λίγο  φύγαμε κατά τις 7:00 για τη Νίκαια.