Από 24 μέχρι 27 Φλεβάρη 2023 πραγματοποιήσαμε μια Αποκριάτικη εκδρομή στο Καρναβάλι της Νάουσας, στη Δυτ. Μακεδονία. Με δυο πούλμαν ξεκινήσαμε το πρωί της Παρασκευής από Νίκαια για τη  Θεσσαλονίκη.

Στα Τέμπη ο Φυσιολάτρης πρόσφερε το κρύο γεύμα του συνοδευόμενο από τσιπουράκι και κρασί.

Μετά το κρύο γεύμα, κατευθυνθήκαμε προς τη Θεσσαλονίκη όπου ξεναγηθήκαμε στη πόλη.

Ξεκινήσαμε από το Λευκό Πύργο , ανεβήκαμε στην παλιά πόλη   και τέλος στον Άγιο Δημήτριο.

Αργά το απόγευμα φύγαμε για το  ξενοδοχείο μας ASSEMBLY στη Αγχίαλος  λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη.

Τη 2η μέρα ,  Σάββατο , επισκεφτήκαμε την Παναγία Σουμελά  και το χιονοδρομικό κέντρο Σέλι  στο   Βέρμιο .

Περπατήσαμε μέσα στο χιόνι μέχρι τις κορυφές Αμύντας και Μπούρμπασης. Φθάνοντας ψηλά ο  πολύ δυνατός ψυχρός αέρας και το πολύ κρύο μας ανάγκασαν να επιστρέψουμε στις εγκαταστάσεις του χιονοδρομικού.

Στη συνέχεια φύγαμε  για να επισκεφτούμε τη Βέροια και να είδαμε τα αξιοθέατα(Βήμα Αποστόλου Παύλου, Μουσεία Αρχαιολογικό και Βυζαντινό , Δημαρχείο, Μπαρμπούτα κ.α.)

Το βράδυ είχαμε  στο ξενοδοχείο μουσικοχορευτική αποκριάτικη βραδιά (μασκέ).

Ο σύλλογος μας πρόσφερε το απαραίτητο αποκριάτικο υλικό (μάσκες, στολισμός, σερπαντίνες, αμφιέσεις κ.α.).

Την 3η μέρα Κυριακή,  Αναχωρήσαμε στις 08.00 για το πάρκο Αγ.Νικολάου στη Νάουσα, όπου θα κάναμε   μια 2ωρη πεζοπορία στον Άγιο Νικόλαο, μια όμορφη τοποθεσία κοντά στην πόλη με ταβέρνες, τρεχούμενα νερά και μονοπάτια, όπου ο καθένας μπορούσε να επιλέξει ό,τι ήθελε.

Περπατήσαμε μέχρι τις πηγές του ποταμού Αραπίτσα, περνώντας από την τεχνητή λίμνη με τις πάπιες, τις αθλητικές εγκαταστάσεις, το Εκτροφείο θηραμάτων, τα μαγαζιά με τοπικά προϊόντα, τα εστιατόρια, τις καφετέριες και την παιδική χαρά.

Στις 11.30 αναχωρήσαμε  για το κέντρο της Νάουσας όπου παρακολουθήσαμε τα δρώμενα του εθίμου «Γενίτσαροι και Μπούλες» στην πλατεία  του Δημαρχείου όπου προσέρχονται τα μπουλούκια για να πάρουν την άδεια του Δημάρχου για να χορέψουν στην πόλη  τον παραδοσιακό χορό τους με την συνοδεία κλαρίνων, ζουρνάδων  και νταουλιών.

Το απόγευμα αφού έγινε  το βγάλσιμο  του προσωπείου(μάσκας) φύγαμε για το ξενοδοχείο μας.

4η μέρα 27/2 Καθαρή Δευτέρα,   τελευταία μέρα φορτώσαμε τις αποσκευές μας στα πούλμαν και  αναχωρήσαμε στις 08.00 για περιήγηση στο Δέλτα Αξιού  και περπατήσαμε στον Υγροβιότοπο Νέας Αγαθούπολης μέχρι το λιμάνι. Στη συνέχεια  επισκεφτήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Πύδνας.

Μετά την επίσκεψη αναχωρήσαμε για τη Ραψάνη, όπου παρακολουθήσαμε τα δρώμενα της  Καθαρής Δευτέρας. Ο σύλλογος Γυναικών Ραψάνης μας πρόσφερε παραδοσιακή φασολάδα, χαλβά και λαγάνα και  κρασί Ραψάνης.

Έγινε  και γλέντι με μουσική και χορό στην Πλατεία καθώς και το  κάψιμο του καρνάβαλου.

Μετά το γεύμα στις 15.00 αναχωρούμε για την επιστροφή μας στην Αθήνα.

Το βραδάκι αργά φτάσαμε στη Νίκαια έχοντας πραγματοποιήσει μια εκδρομή με πολλά δρώμενα που μας άφησε  τις ωραιότερες αναμνήσεις.