Την  Παρασκευή το πρωί στις 20 Φεβρουαρίου ξεκινήσαμε την 4ημερη αποκριάτικη εκδρομή μας  με δυο πούλμαν, για το Καρναβάλι του Πολυγύρου και τους κουδουνοφόρους στο Σοχό. Το μεσημέρι μας βρήκε στα Τέμπη, όπου στην Αγία Παρασκευή, δίπλα στον Πηνειό, προσφέραμε στους εκδρομείς μας κρύο πιάτο με μεζέδες, διάφορα τυροπιτάκια, με συνοδεία κρασιού και τσίπουρου. Στη συνέχεια πήραμε το δρόμο για τη Χαλκιδική και φτάσαμε αργά το απόγευμα στον Πολύγυρο, όπου είχαν αρχίσει οι Αποκριάτικες εκδηλώσεις με μουσική και χορό. Αφού χορέψαμε αρκετά, στις οκτώ κατευθυνθήκαμε στο ξενοδοχείο μας στη  Νικήτη, όπου τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτιά μας και, αφού πήραμε το δείπνο μας , πήγαμε για ξεκούραση. Το Σάββατο 21/2 το πρωί ξεκινήσαμε με την επίσκεψη στην Αρχαία Όλυνθο, όπου ξεναγηθήκαμε στο λόφο με την αρχαία αυτή πόλη την πρώτη με ρυμοτομία. Στη συνέχεια φύγαμε για το περίφημο σπήλαιο των Πετραλώνων με τα σημαντικά παλαιολιθικά ευρήματα, με κυριότερο το κρανίο του αρχάνθρωπου, το παλαιότερο στον ελλαδικό χώρο . Το μεσημέρι μας βρήκε στην Καλλιθέα και οι πεζοπόροι έκαναν τη διαδρομή Κρυοπηγή- Κασσανδρινό  και όλοι στη συνέχεια κάναμε το γύρο της Κασσάνδρας.

Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο και το βράδυ είχαμε ρεβεγιόν με αρκετούς φίλους ντυμένους μασκαράδες, στη διάρκεια του οποίου η πολύ καλή  ορχήστρα και  το κρασί έφεραν κέφι και χορό που κράτησαν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Το πρωί τηs Κυριακής 22/2 οι πεζοπόροι έκαναν μια τρίωρη πεζοπορία στο δάσος του Χολομώντα από τον Ταξιάρχη στην Παλαιόχωρα  και το μεσημέρι παρακολουθήσαμε το παραδοσιακό Καρναβάλι στον Πολύγυρο, όπου στο μεταξύ είχαν έλθει και οι υπόλοιποι που είχαν μείνει πιο πίσω στο ξενοδοχείο. Μετά την παρέλαση των αρμάτων, αργά το απόγευμα, στις έξι βρύσες ξεφαντώσαμε χορεύοντας και πίνοντας κρασί με τη συνοδεία ζωντανής μουσικής.

Την Καθαρά  Δευτέρα, αφού φορτώσαμε τις βαλίτσες μας στο πούλμαν, φύγαμε για το  Σοχό κοντά στο Λαγκαδά. Εδώ επισκεφτήκαμε το μουσείο του χωριού που στεγάζεται σε ένα παραδοσιακό κτίριο και παρακολουθήσαμε τα  Αποκριάτικα  δρώμενα με τους Μέριου  Κουδουνοφόρους  του   Σοχού Θεσσαλονίκης. Είναι ένα έθιμο που έρχεται από τα βάθη των αιώνων, αφού είναι αρχέγονο κατάλοιπο από Διονυσιακές λατρείες. Οι τραγόμορφοι Κουδουνοφόροι (Μέριου) του Σοχού φοράνε τη χαρακτηριστική  στολή των Μέριου  από μαύρα τριχωτά δέρματα τράγων, το πολύχρωμο καλπάκι - μάσκα, την εσάρπα, και τα μανικέτια και έχουν κρεμασμένα με το ζωνάρι στη μέση 5 κουδούνια (4 κυπριά και 1 μπατάλι). Τη φορεσιά τους συμπληρώνει η γκλίτσα ή το σπαθί και χορεύουν κερνώντας ούζο σε γνωστούς και φίλους που συναντούν στο δρόμο τους.

Αφού κεραστήκαμε από τον τοπικό πολιτιστικό σύλλογο με φασολάδα, λαγάνα, ελιές και μπόλικο κρασί, στις 3 το μεσημέρι ξεκινήσαμε για την επιστροφή μας.

Φτάσαμε στη Νίκαια  γύρω στις 11 το βράδυ κάνοντας ενδιάμεσα κάποιες στάσεις για ξεμούδιασμα, έχοντας πραγματοποιήσει μια εκδρομή με πολλά δρώμενα που μας άφησε  τις ωραιότερες αναμνήσεις. Αξίζει να αναφέρουμε ότι είχαμε σύμμαχο τον καιρό, αφού όπου πηγαίναμε επικρατούσε καλοκαιρία,  ενώ ακούγαμε ότι σε όλη σχεδόν την υπόλοιπη χώρα ο καιρός ήταν άστατος με πολλές βροχές.