JFolder: :files: Η διαδρομή δεν καταλήγει σε φάκελο. Διαδρομή: [ROOT]/images/stories/galleries/2014/ekdromi24.8.14

Την Κυριακή 24 Αυγούστου 2014 πραγματοποιήσαμε μια εκδρομή στο Αγγίστρι της Αίγινας. Βρεθήκαμε όλοι μαζί  στο λιμάνι του Πειραιά  και στις 9.00  επιβιβαστήκαμε στο πλοίο. Σε μια ώρα και δέκα λεπτά βρισκόμαστε κιόλας στην Αίγινα και σε τρία τέταρτα από εκεί φτάσαμε στο Αγκίστρι, στη Σκάλα στο πρώτο λιμάνι του νησιού. Στο καινούργιο λιμάνι στο Μεγαλοχώρι προσεγγίζουν κυρίως τα ιπτάμενα δελφίνια.

Το Αγκίστρι είναι ένα πανέμορφο πευκόφυτο νησί που πρόσφατα αναπτύσσεται τουριστικά  με 1.000 περίπου μόνιμους κατοίκους. Στο νησί υπάρχουν τέσσερα χωριά, το Μεγαλοχώρι ή Μύλος , η Σκάλα , τα Λιμενάρια και το Μετόχι. Διαθέτει αρκετές παραλίες ιδανικές για μπάνιο τη Σκάλα, το Μύλο, τη Σκληρή και την απομονωμένη παραλία της Χαλικιάδας όπου συχνάζουν γυμνιστές και στη δυτική πλευρά τις παραλίες, Δραγωνέρα με βότσαλα και πεύκα για ελεύθερο κάμπινγκ,  Μαρίζα ιδανική για βουτιές και την παραλία της Απονήσου κοντά στο ιδιωτικό ομώνυμο νησάκι.Ξεκινήσαμε την πεζοπορική μας διαδρομή περνώντας μέσα από τη Σκάλα και ανηφορίζοντας κατευθυνθήκαμε προς το χωριό Μετόχι, περίπου 30 πεζοπόροι. Ο ήλιος ήδη άρχισε να καίει  και μόνο όταν φτάσαμε στη κορυφή του λόφου άρχισε να φυσάει αεράκι και να μας δροσίζει. Περπατήσαμε μέσα από τον αγροτικό δρόμο με κατεύθυνση τη Δραγωνέρα. Σε κάποιο σημείο συναντήσαμε την άσφαλτο που κατευθύνεται στην Απόνησο και από εκεί πήραμε το μονοπάτι για τη παραλία της Δραγωνέρας. Μετά από  διαδρομή 3  ωρών μέσα από πεύκα και ελαιώνες φτάσαμε στη παραλία και αμέσως πέσαμε στη θάλασσα να δροσιστούμε. Καθίσαμε λίγο να ξεκουραστούμε κάτω από πεύκα, όπου αρκετοί είχαν στήσει τις σκηνές τους και έκαναν ελεύθερο κάμπινγκ, προμηθευτήκαμε νερό από την καντίνα και κατά τις 4 ανεβήκαμε με τα πόδια 500 μέτρα μέχρι το δρόμο και πήραμε το λεωφορείο της γραμμής που μας έφερε στη Σκάλα.

Όσοι δεν πεζοπόρησαν είχαν την ευκαιρία να κάνουν βόλτες με το τοπικό τρενάκι, να επισκεφτούν και να κολυμπήσουν στις κοντινές παραλίες των Αγίων Αναργύρων , τη Σκληρή και τη Χαλικιάδα και κάποιοι άλλοι με το αστικό λεωφορείο να φτάσουν μέχρι τη Δραγωνέρα και την Απόνησο. Στις ταβέρνες του χωριού όλοι γευματίσαμε τα νόστιμα φαγητά και τα ολόφρεσκα ψάρια τους, γευτήκαμε ωραία γλυκίσματα σε κάποια από τα μαζαγάκια της παραλίας, ήπιαμε το καφεδάκι μας αγναντεύοντας τη θάλασσα   και στις 5:30 αναχωρήσαμε για Πειραιά, ικανοποιημένοι από την εκδρομή μας, στο κοντινό και παρθένο αυτό νησάκι του Αργοσαρωνικού.